loading...
کنسول بازی

علی شریفی بازدید : 83 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Dynasty Warriors 8 یک بازی بسیار محبوب می باشد که اینک برای ps3 نیز منتشر شده است،این بازی شاید داستان قوی نداشته باشد اما یک سبک متفاوت است!سبکی بین دو ژانر Fighting (مبارزه ای) و هک و اسلش.هم همچون قسمت های پیشینش راوی مبارزات سه پادشاه تاریخی به نام های Wei   و Wu و Shu و Jin بر اساس رمان نامدار سه پادشاه است و تمام بخش داستانی بازی بر شخصیت ها و مبارزات تاریخی و بُعد نظامی این بخش از تاریخ چین است. اما چگونگی روایت داستان که سادگی خاصش همواره مورد توجه علاقه مندان به بازی های ژاپنی قدیمی بوده. روایت به این صورت است که زاویه دید در یک بُعد ساکن است که شخصیت ها دیالوگ های خود را بیان می کنند. البته برخی سینماتیک های بازی با این ویژگی که شاید بتوان آن را یک نوستالژی خواند، باعث ایجاد تضاد می شود. این تمام داستان Dynasty Warriors است. اگر با اندیشه ی تجربه ی یک بازی استراتژی یا مبارزه ای کنترلر کنسول تان را در دست بگیرید و به پلتفرم تان دستور پردازش Dynasty Warriors 8 را بدهید، شاید بتوانید از کوتاهی و تخلیص این داستان بی روح بگذرید.

Dynasty Warriors 8 PS3-iMARS_REPACK

 

Dynasty Warriors 8 ps3 cover دانلود بازی Dynasty Warriors 8 برای PS3

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

درباره ps3 ,
علی شریفی بازدید : 81 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

Dead Paradise 2 دانلود بازی مهیج بهشت مرده Dead Paradise 2

Dead Paradise 2 بازی جدید و اکشن با سبکی جدید بوده که توسط سایت MyRealGames با عنوان فارسی بهشت مرده ساخته شده است. البته سبک این بازی تنها به اکشن ختم نمی شود بلکه سبک ورزشی و به اصطلاع Racing نیز دارد. در این بازی به وسیله ی ماشین جنگی که در اختیار دارید به جا های مختلف جهان سفر می کنید و در حین راه دشمنانی که قصد نابودیتان را دارند , از میان برخواهید داشت. برای انجام این کار از سلاح های مختلفی در بین راه استفاده خواهید کرد. با افزایش قدرت سلاح های شما , ماشین های جنگی دشمنان نیز پر قدرت تر می شوند , به طوری که در مرحله ی دوم نبردی با تانک ها خواهید داشت. دختری نیز در تمامی مراحل به شما کمک می کند و مسیر درست را در هر یک از مرحله ها نشان می دهد. علاوه بر این وظیفه ی تیر اندازی نیز بر عهده ی این فرد می باشد.

نسخه دوم این بازی جدید ترین نسخه بوده که در آن تغییرات بسیاری از جمله بهبود گرافیک انجام شده است. هم چنین 22 دشمن و 4 رئیس مراحل پایانی جدید نیز افزوده شده است. Dead Paradise 2 دارای 24 مرحله ی جذاب و متنوع بوده و دارای بیش از  5 ساعت گیم پلی مفید و جالب می باشد. پس از طی کردن چندین مرحله موشک ها و نارنجک هایی نیز به دست می آورید و فقط از تعداد محدودی برای نابود سازی می توانید , بهره مند شوید. پس از نابودی هر یک از دشمنان , پولی به دست می آید که می توانید به وسیله ی آن , آیتم ها و سلاح های مختلفی برای افزایش قدرتتان , خریداری نمایید. امید است با دریافت این بازی اکشن , لحظات خوبی داشته باشید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علی شریفی بازدید : 79 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (1)

ice age village بازی عصر یخبندان Ice Age Village 1.1.6   آیفون

Ice Age Village عنوان بازی بسیار سرگرم کننده و جدیدی بوده که بر اساس انیمیشن اصلی عصر یخبندان با سبک استراتژیک عرضه شده است. این بازی توسط شرکت معروف Gameloft طراحی شده و در آن از تمامی شخصیت های مطرح عصر یخبندان در یک دهکده ی یخی استفاده شده است. در این بازی کاربر دهکده ای را که تمامی شخصیت های عصر یخبندان در آن سکونت دارند , اداره می کند و از این دهکده صاحب در آمد می شود. در دهکده ی یخبندان بخش های مخلفی از جمله کافه , استخر , ماهی گیری و دیگر قسمت های تقریحی وجود داشته که برای بازدیدکنندگان از این مجموعه اماده شده است. البته به جز سبک مدیریتی در سبک استراتژیک , مراحل دیگری برای تنوع از جمله ماهیگیری سنجاب معروف ساخته شده است !

در این نوع مرحله ها علاوه بر کسب سکه های طلا , فندق هایی را نیز به دست کی آورید  که سنجاب به نوعی عاشق آن فندق هاست! این فندق ها ارزش بسیار زیادی برای این شخصیت و هم چنین در بازار داشته و به وسیله ی آن ها قادر به گسترش دهکده تان از راه های مختلفی خواهید بود. از دیگر بخش های دهکده ی یخبندان می توانید سکه های طلا به دست آورید و هر چقدر امکانات بیشتری در اختیار بازدیدکنندگان بگذارید , در آمدی بیشتری خاصل خواهد شد. البته در بازی  زمان نیز از فاکتور های بسیار مهم برای رسیدن به مراحل بالا تر محسوب می شود. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه از شاهکار Gameloft را با عنوان Ice Age Village 1.1.6 که مخصوص گوشی های آیفون با سیستم عامل i-OS 4.3 و بالا تر بوده , به طور رایگان از این سایت دانلود کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علی شریفی بازدید : 59 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

kolah ghermezi 2 teh run بازی کلاه قرمزی Kolah Ghermezi Teh Run 2   اندروید

kolah ghermezi 2 teh runبازی کلاه قرمزی Kolah Ghermezi Teh Run 2 اندروید بازی کلاه قرمزی یکی از شاهکار های جدید ساخت ایران بوده که پس از انتشار اولین نسخه از آن با نام 1 Kolah Ghermezi با استقبال بسیار خوبی از طرف کاربران سیستم عامل اندروید مواجه شد. حال نوبت آن رسیده که نسخه ی دوم و جدید این مجموعه که با عنوان Kolah Ghermezi Teh Run 2 را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. در این ورژن از بازی اکثریت شخصیت های مجموعه ی تلویزیونی کلاه قرمزی از جمله پسر عمه , ببعی , پسر خاله و فامیل دور حضور داشته و با انتخاب هر یک از آن ها می تونید به بازی بپردازید. هر یک از این کاراکتر ها , ویژگی های خاص خود را دارند و هر یک برای گذر از موانع مخصوصی ساخته شده اند. مراحل این بازی همگی در محله های تهران طراحی شده و سبک کلی آن ها بر اساس بازی مشهور Subway Surfers بنا شده است. Kolah Ghermezi Teh Run 2 دو حالت کلی برای بازی داشته , یکی مراحل معمولی که هر موقعی می توانید آن را بازی کنید , و دیگری مشق روز که روزانه با یکبار سرزدن قادر به اتمام مراحل آن خواهید بود. در پایان هر مرحله از حالت دوم , حروف رمزی به دست می آورید که به وسیله ی آن کلمه ی رمز اصلی را پیدا خواهید کرد. با جمع آوری سکه ها در هر مرحله به کسب امتیار مشغول می شوید و در صورت ثبت رکورد جدیدی در اینترنت , جوایز ارزنده ی به شخص رکورد دار اعطا خواهد شد. زبان اصلی بازی کاملا فارسی بوده و با محیطی ساده و کاربرپسند انتخاب خوبی برای گذراندن اوقات فراغتتان خواهد بود. برای نصب و استفاده از بازی کلاه قرمزی 2 نیاز به اندروید 2.2 و بالا تر خواهید داشت. برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علی شریفی بازدید : 98 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

Temple Run OZ نسخه جدید بازی مشهور فرار از معبد Temple Run OZ   اندروید

همان طور که بسیاری از کاربران Android و i-OS آشنایی دارند , Temple Run یک بازی بسیار جذاب و متفاوتی بود که چندین ماه قبل پس از ساخت اولین نسخه از آن با استقبال بی نظیری از طرف کاربران روبرو شد که همین امر موجب ساخت چندین ورژن از این بازی شد. شرکت Imangi Studios پس از ساخت چندین نسخه از سری معمولی فرار از معبد , بر این شد تا سری جدیدی از این شاهکار را بر اساس فیلم جدید OZ The Great and Powerful خلق کند که Temple Run OZ یا همان فرار از معبد در سرزمین اُز نام گرفته است.

در سری جدید از این بازی , مراحل متنوع تر و جذاب ترین به آن افزوده شده و گرافیک آن بسیار بهبود یافته است. هم چنین محیط و ظاهر کاراکتر اصلی بازی Temple Run OZ با نسخ قبلی تفاوت بسیاری داشته و مراحل بازی در جنگل ها و مناطق سرسبز و دلپذیر دنبال می شود که کاربر را بیش از پیش به ادامه  مراحل ترقیب می کند. این نسخه از بازی مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید نسخه 2.2 یا بالا تر طراحی شده است که می توانید آن را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان از سایت فری گیمز دریافت کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام کنسول موفق تر است؟
    کدام کمپانی موفق تر بوده است؟
    ساعت


    دانستنی ها
    مبدل تاریخ

    روز شمار عید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 1,064
  • بازدید کلی : 7,314
  • تقویم
    نمایشگر اوقات شرعی

    تلویزیون آنلاين