loading...
کنسول بازی
علی شریفی بازدید : 97 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (2)

 

 

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

 

 

دانلود تیزر و تریلر بازی فیفا 2014 - FIFA 14 با لینک مستقیم

 

 

 

دانلود رایگان تیزر و تریلر بازی فیفا ۲۰۱۴ – FIFA 14 با لینک مستقیم و کیفیت بالا

 

بالاخره اولین تریلر جدید گیم پلی بازی FIFA 14 در فضای اینترنت منتشر شد. در این تریلر به خوبی گیم پلی بازی FIFA 14 ، نحوه کنترل توپ ، نحوه حرکت بازیکنان ، نحوه شوت زنی و … به تصویر کشیده شده است. این تریلر قبل از نمایشگاه E3 2013 برگزار شده است و باید منتظر نمایش اصلی کمپانی EA در این نمایشگاه باشید. بازی فیفا ۱۴ برای پلتفرمهای  xbox 360 , ps3 و  کامپیوتر در تاریخ ۲۴ سپتامبر در امریکای شمالی و در ۲۷ سپتامبر در اروپا منتشر خواهد شد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 

 

 


علی شریفی بازدید : 115 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)
FIFA-14-

بازی فوتبال فیفا 14 رسما رونمایی شد!

بازی فوتبال فیفا 14 رسما رونمایی شد! پس گیمرهای عزیز رسما توجه کنند که این بازی دارای گرافیک بالایی هست و ویژگی های بازی فیفا ۱۴ در مصاحبه ای با مدیر تولید این مجموعه «دیوید روتر» مورد بحث و بررسی قرار گرفته است،و بنظر می رسد الکترونیک آرتز همچنان به جذابیت های بخش تک نفره اهمیت زیادی می دهد.

 

در گفتگویی با “what culture”،روتر گفت:
“هدف ea از تجربه ای همیشه آنلاین و در ارتباط بودن با دیگران از همین حالا مشخص شده است و تیم سازنده کار های زیادی در این بخش روی فیفا ۱۴ انجام می دهد.هم اکنون کسی که یک کنسول متصل به اینترنت دارد، کاملا با بخش ea sports football club (باشگاه فوتبال ea sports) در ارتباط است و به راحتی از آن استفاده می کند.هرکاری که شما در بازی می کنید به درجه شما بستگی دارد و شما می توانید ببینید دوستانتان چقدر در بازی پیشرفت کرده اند.
ما بروزرسانی هایی در رابطه با بازیکن های حرفه ای ارائه می دهیم و با ارائه ی بازی هایی که در دنیای واقعی در حال انجامند بازی کنندگان را به چالش می کشیم.شما می توانید نرم افزاری دانلود کنید و همیشه از بخش EASFC باخبر باشید و همین طور تیم خود را از داخل اتوبوس یا محل کار خود کنترل کنید.بله،ما در سال های آینده چیزهای زیادی شبیه به این امکانات را ایجاد خواهیم کرد.”
اما اگر شما طرفدار بازی تکنفره و آفلاین هستید، نگران نباشید،شما همچنان می توانید از بخش تک نفره نهایت لذت را ببرید.
روتر تاکید کرد که این بخش همچنان یک بخش کلیدی برای الکترونیک آرتز است.

وی توضیح داد: ”من فکر می کنم دلیل اهمیت این بخش جذابیت های فراوان آن است و دلیل دیگر آن نیز،در دسترس نبودن امکانات آنلاین برای بازی کردن با دوستان و همینطور وجود افرادی است که در بازی های آنلاین تقلب می کنند یا ناگهان بازی را قطع می کنند.البته ما روی این مشکلات نیز کار می کنیم.”
روتر توضیح داد که همه ی این امکانات فیفا ۱۴ را به بازی بزرگی تبدیل می کند،که ویژگی های فوق العاده ای خواهد داشت.

“ما در حال حاضر نیز شاهد فیفایی هستیم که بسیار گسترده و متنوع است.بخش تک نفره،کنترل یک بازیکن،چند نفره رقابتی،سیستم رتبه بندی،مربی گری و… همراه با گستره ی عظیمی از بازیکن ها،تیم ها و لیگ های مختلف.این بازی واقعا بزرگ است.
بزرگ ترین ویژگی ها و امکانات بازی ما در ۳ سال اخیر از «عمق» آن سرچشمه می گیرد.من معتقدم عمیق کار کردن چیزی است که نمره های بالای ۹۰ و رضایت طرفداران را به دنبال خواهد داشت،اما نباید خیلی هم همه جانبه کار کرد.طرفداران ما در مورد بخش های مختلف نظرات متفاوتی دارند پس ما باید رو بخش ها و حالت های کنونی بازی نیز بیشتر کار کنیم.”

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

علی شریفی بازدید : 80 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

Dead Paradise 2 دانلود بازی مهیج بهشت مرده Dead Paradise 2

Dead Paradise 2 بازی جدید و اکشن با سبکی جدید بوده که توسط سایت MyRealGames با عنوان فارسی بهشت مرده ساخته شده است. البته سبک این بازی تنها به اکشن ختم نمی شود بلکه سبک ورزشی و به اصطلاع Racing نیز دارد. در این بازی به وسیله ی ماشین جنگی که در اختیار دارید به جا های مختلف جهان سفر می کنید و در حین راه دشمنانی که قصد نابودیتان را دارند , از میان برخواهید داشت. برای انجام این کار از سلاح های مختلفی در بین راه استفاده خواهید کرد. با افزایش قدرت سلاح های شما , ماشین های جنگی دشمنان نیز پر قدرت تر می شوند , به طوری که در مرحله ی دوم نبردی با تانک ها خواهید داشت. دختری نیز در تمامی مراحل به شما کمک می کند و مسیر درست را در هر یک از مرحله ها نشان می دهد. علاوه بر این وظیفه ی تیر اندازی نیز بر عهده ی این فرد می باشد.

نسخه دوم این بازی جدید ترین نسخه بوده که در آن تغییرات بسیاری از جمله بهبود گرافیک انجام شده است. هم چنین 22 دشمن و 4 رئیس مراحل پایانی جدید نیز افزوده شده است. Dead Paradise 2 دارای 24 مرحله ی جذاب و متنوع بوده و دارای بیش از  5 ساعت گیم پلی مفید و جالب می باشد. پس از طی کردن چندین مرحله موشک ها و نارنجک هایی نیز به دست می آورید و فقط از تعداد محدودی برای نابود سازی می توانید , بهره مند شوید. پس از نابودی هر یک از دشمنان , پولی به دست می آید که می توانید به وسیله ی آن , آیتم ها و سلاح های مختلفی برای افزایش قدرتتان , خریداری نمایید. امید است با دریافت این بازی اکشن , لحظات خوبی داشته باشید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علی شریفی بازدید : 78 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (1)

ice age village بازی عصر یخبندان Ice Age Village 1.1.6   آیفون

Ice Age Village عنوان بازی بسیار سرگرم کننده و جدیدی بوده که بر اساس انیمیشن اصلی عصر یخبندان با سبک استراتژیک عرضه شده است. این بازی توسط شرکت معروف Gameloft طراحی شده و در آن از تمامی شخصیت های مطرح عصر یخبندان در یک دهکده ی یخی استفاده شده است. در این بازی کاربر دهکده ای را که تمامی شخصیت های عصر یخبندان در آن سکونت دارند , اداره می کند و از این دهکده صاحب در آمد می شود. در دهکده ی یخبندان بخش های مخلفی از جمله کافه , استخر , ماهی گیری و دیگر قسمت های تقریحی وجود داشته که برای بازدیدکنندگان از این مجموعه اماده شده است. البته به جز سبک مدیریتی در سبک استراتژیک , مراحل دیگری برای تنوع از جمله ماهیگیری سنجاب معروف ساخته شده است !

در این نوع مرحله ها علاوه بر کسب سکه های طلا , فندق هایی را نیز به دست کی آورید  که سنجاب به نوعی عاشق آن فندق هاست! این فندق ها ارزش بسیار زیادی برای این شخصیت و هم چنین در بازار داشته و به وسیله ی آن ها قادر به گسترش دهکده تان از راه های مختلفی خواهید بود. از دیگر بخش های دهکده ی یخبندان می توانید سکه های طلا به دست آورید و هر چقدر امکانات بیشتری در اختیار بازدیدکنندگان بگذارید , در آمدی بیشتری خاصل خواهد شد. البته در بازی  زمان نیز از فاکتور های بسیار مهم برای رسیدن به مراحل بالا تر محسوب می شود. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه از شاهکار Gameloft را با عنوان Ice Age Village 1.1.6 که مخصوص گوشی های آیفون با سیستم عامل i-OS 4.3 و بالا تر بوده , به طور رایگان از این سایت دانلود کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علی شریفی بازدید : 59 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

kolah ghermezi 2 teh run بازی کلاه قرمزی Kolah Ghermezi Teh Run 2   اندروید

kolah ghermezi 2 teh runبازی کلاه قرمزی Kolah Ghermezi Teh Run 2 اندروید بازی کلاه قرمزی یکی از شاهکار های جدید ساخت ایران بوده که پس از انتشار اولین نسخه از آن با نام 1 Kolah Ghermezi با استقبال بسیار خوبی از طرف کاربران سیستم عامل اندروید مواجه شد. حال نوبت آن رسیده که نسخه ی دوم و جدید این مجموعه که با عنوان Kolah Ghermezi Teh Run 2 را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. در این ورژن از بازی اکثریت شخصیت های مجموعه ی تلویزیونی کلاه قرمزی از جمله پسر عمه , ببعی , پسر خاله و فامیل دور حضور داشته و با انتخاب هر یک از آن ها می تونید به بازی بپردازید. هر یک از این کاراکتر ها , ویژگی های خاص خود را دارند و هر یک برای گذر از موانع مخصوصی ساخته شده اند. مراحل این بازی همگی در محله های تهران طراحی شده و سبک کلی آن ها بر اساس بازی مشهور Subway Surfers بنا شده است. Kolah Ghermezi Teh Run 2 دو حالت کلی برای بازی داشته , یکی مراحل معمولی که هر موقعی می توانید آن را بازی کنید , و دیگری مشق روز که روزانه با یکبار سرزدن قادر به اتمام مراحل آن خواهید بود. در پایان هر مرحله از حالت دوم , حروف رمزی به دست می آورید که به وسیله ی آن کلمه ی رمز اصلی را پیدا خواهید کرد. با جمع آوری سکه ها در هر مرحله به کسب امتیار مشغول می شوید و در صورت ثبت رکورد جدیدی در اینترنت , جوایز ارزنده ی به شخص رکورد دار اعطا خواهد شد. زبان اصلی بازی کاملا فارسی بوده و با محیطی ساده و کاربرپسند انتخاب خوبی برای گذراندن اوقات فراغتتان خواهد بود. برای نصب و استفاده از بازی کلاه قرمزی 2 نیاز به اندروید 2.2 و بالا تر خواهید داشت. برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علی شریفی بازدید : 98 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

Temple Run OZ نسخه جدید بازی مشهور فرار از معبد Temple Run OZ   اندروید

همان طور که بسیاری از کاربران Android و i-OS آشنایی دارند , Temple Run یک بازی بسیار جذاب و متفاوتی بود که چندین ماه قبل پس از ساخت اولین نسخه از آن با استقبال بی نظیری از طرف کاربران روبرو شد که همین امر موجب ساخت چندین ورژن از این بازی شد. شرکت Imangi Studios پس از ساخت چندین نسخه از سری معمولی فرار از معبد , بر این شد تا سری جدیدی از این شاهکار را بر اساس فیلم جدید OZ The Great and Powerful خلق کند که Temple Run OZ یا همان فرار از معبد در سرزمین اُز نام گرفته است.

در سری جدید از این بازی , مراحل متنوع تر و جذاب ترین به آن افزوده شده و گرافیک آن بسیار بهبود یافته است. هم چنین محیط و ظاهر کاراکتر اصلی بازی Temple Run OZ با نسخ قبلی تفاوت بسیاری داشته و مراحل بازی در جنگل ها و مناطق سرسبز و دلپذیر دنبال می شود که کاربر را بیش از پیش به ادامه  مراحل ترقیب می کند. این نسخه از بازی مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید نسخه 2.2 یا بالا تر طراحی شده است که می توانید آن را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان از سایت فری گیمز دریافت کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علی شریفی بازدید : 48 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

Subway Surfers World Tour Rome بازی بسیار پرطرفدار Subway Surfers World Tour Rome   اندروید

سری بازی های Subway Surfers یکی از مجموعه های فوق العاده زیبا و سرگرم کننده بوده که پس از انتشار اولین ورژن آن برای سیستم عامل i-OS طرفداران بسیاری را برای خود پیدا کرد که همین امر موجب ساخت نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل هایی همچون Android شد. در بازی Subway Surfers World Tour Rome که نسخه اندروید جدیدی از این سری بوده به کشور های گرمسیری و در اصل به شهر Rome سفر می کنند و در آن جا نیز سه بچه بازیگوش از دست پلیس ها پا  به به فرار گذاشته و سکه هایی را که روی ریل های راه آهن قرار داشته را جمع آوری می کنند.

در این بازی مراحل جدید تر و بسیار جذاب تری افزوده شده و گرافیک آن نیز کمی بهبود یافته است. علاوه بر این وسایل جدید تری از جمله راکت نیز افزوده شده که به جای اسکیت بورد ها می توانید از آن استفاده کنید ! با جمع آوری امتیاز هر چه بیشتر قادر به آپگرید آیتم های بیشتری خواهید بود که این آیتم ها جذابیت خاصی به بازی می بخشند. هم اکنون می توانید نسخه اندروید Subway Surfers World Tour Rome را با لینک مستقیم از این سایت دریافت کنید که قابل اجرا بر روی گوشی ها و تبلت های اندروید 2.1 و بالا تر قابل اجرا هست.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علی شریفی بازدید : 56 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

kolah ghermezi android دانلود بازی کلاه قرمزی Kolah Ghermezi   اندروید

بدون شک شما نیز شخصیت معروف و مشهور تلوزیونی را که از چندین سال پیش در برنامه ی کودک جای داشته , همان کلاه قرمزی Kolah Ghermezi معروف خودمان را می شناسید ! این کاراکتر بی نظر و فوق العاده محبوب در طی 3 سال پیش با برنامه های نوروزی و مناسبتی که داشت , توانست محبوبیت خود را دوچندان کند. فیلم سینمایی کلاه قرمزی نیز پس از این موفقیت ساخته شد و حال نوبت به بازی اندرویدی آن رسیده است ! بازی کلاه قرمزی  بر پایه ی کلی و شبیه به بازی معروف Subway Surfers طراحی شده ولی هنر و فرهنگ ایرانی به طور کامل در بنا ها , آیتم ها و بخش های مختلف شهر دیده می شود. البته سبک کلی بازی بر اساس اثر ذکر شده ساخته شده و در کل بازی متفاوتی است.

بازی کلاه قرمزی دارای محیطی کاملا فارسی و ایرانی همراه با گرافیک بسیار خوب و سه بعدی بوده و برای تمامی سنین مناسب می باشد. از جمله ویژگی های منحصر بفرد این بازی می توان به ثبت امتیاز و رکورد , رنگبندی بسیار زیبا و از همه مهم تر امکان گرفتن جایزه از سازندگان بازی اشاره کرد. در بازی اندرویدی Kolah Ghermezi با شخصیت اصلی به پیش می روید و با جمع آوری سکه به ثبت امتیاز مشغول می شوید. البته ثبت رکورد به این سادگی نخواهد بود زیرا موانع پر تعدادی در هر یک از مراحل آن قرار داده شده است که کسب امتیاز را برای کاربر سخت تر می کند و گاهی برای نجات جان کلاه قرمزی میبایست از خیر این امتیاز ها بگذرید ! این بازی قابل اجرا بر روی اکثریت گوشی ها و تبلت های اندرویدی بوده و از جنبه ی سرگرمی فوق العاده ای برخوردار می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علی شریفی بازدید : 72 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

 جی‌تی‌ای ۵  |  Gta 5 : San Andreas Pc Game

| دانلود بازی جی تی ای ۵: سان آندراس | Gta 5 : San Andreas با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده به همراه راهنمای نصب واجرا و کد‌های تقلب |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

جی تی ای 5: سان آندراس  |  Gta 5 : San Andreas

 

توضیحات بازی : بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید. این بازی برای بسیاری از دوست داران سری GTA خاطره انگیز است ، اما در سال ۲۰۱۱ این بازی با تغییرات زیادی ، از جمله ماشین های جدید و سلاح های جدید و محیط کاملا متفاوت بازنگاری شد.

  برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام کنسول موفق تر است؟
    کدام کمپانی موفق تر بوده است؟
    ساعت


    دانستنی ها
    مبدل تاریخ

    روز شمار عید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 1,053
  • بازدید کلی : 7,303
  • تقویم
    نمایشگر اوقات شرعی

    تلویزیون آنلاين